Cu ce te putem ajuta?
De ce să-mi schimb parola?
Categorie: Securitate și preferințe
Computerele au o mulțime de date sensibile și importante, astfel încât păstrarea lor în siguranță este o prioritate majoră. Un sfat de securitate pentru utilizatorii de calculatoare este să își schimbe în mod constant parolele pentru a evita o serie de pericole – inclusiv unele care sunt evidente, cum ar fi ceea ce se întâmplă cu parolele pe care le-ai salvat pe computerele pe care nu le mai deții, parole împrumutate unor foști prieteni sau parteneri, etc.
Schimbarea parolei în mod regulat este indicată pentru a-ți păstra contul Adservio în siguranță. Dacă cineva intră în posesia parolei tale, îți poate compromite intimitatea prin accesarea mesageriei personale, prin aflarea notelor tale sau a detaliilor despre identitatea ta.
De asemenea, e bine să eviți să folosești calculatoarele la care au acces și alte persoane. Dacă ai fost totuși nevoit să faci asta, o idee bună ar fi să îți schimbi parolele după ce ai navigat pe computere publice sau site-uri vulnerabile la viruși.
Poate fi tentant să folosești aceeași parolă pentru fiecare cont online pe care îl ai. Cu toate acestea, e indicat să folosești parole unice pentru fiecare cont, astfel încât, chiar dacă cineva a aflat o parolă, nu o va putea folosi pentru toate conturile tale.
Înțelegem că este destul de inconfortabil să îți schimbi parola regulat pentru un singur cont și să îți amintești parola nouă de fiecare dată. O soluție ar fi ca parolei vechi să îi adaugi o literă sau o cifră în plus de fiecare dată când o resetezi. Astfel îți va fi mai ușor să ți-o amintești.
Poate fi dificil să îți dai seama dacă altcineva îți folosește contul. Prin schimbarea constantă a parolei, reduci riscul ca alte persoane să aibă acces frecvent la conturile tale. E important să îți schimbi parola la fiecare câteva luni pentru a fi în siguranță.
Și nu uita să folosești parole puternice, unice peste tot.
-
Chestionare
Chestionare și formulare de evaluare -
Extrașcolare
-
Taxe
-
Înregistrare Adservio
-
Contul meu
-
Clasele mele
-
Orar
-
Situația la zi
-
Mesagerie
-
Statistici
-
Clasamente
-
Fișiere
-
Teme
-
Fotografii
-
Istoric
-
Noutăți
-
Clase
-
Conduită
-
Materii
-
Cadre
-
Activități cadre
-
Elevi
-
Transferuri
-
Director
-
Secretariat
-
Anulare note
-
Teste IQ
-
Neuron English
-
Librărie
-
Securitate și preferințe
-
Cum adaug un plus sau un minus la activitatea elevului?
Contorizează activitatea sau inactivitatea elevului la oră. -
Cum cer ajutor echipei Adservio?
Ai nevoie de îndrumare în utilizarea platformei? Ne găsești ușor! -
Cum aleg o parola puternică?
Păstrează-ți contul în siguranță. -
Cum îmi validez numărul de telefon?
-
Cum îmi validez adresa de email?
-
Cum îmi personalizez contul?
Setezi numele de utilizator folosit pentru autentificare, o adresă de e-mail şi un număr de telefon la care poți fi găsit. Din preferințele de autentificare poți alege să intri în contul tău de oriunde sau doar din unitatea școlară. -
Cum creez/cum editez o grupă nouă?
Grupa este formată din elevii aparţinând uneia sau mai multor clase. Vizualizarea grupelor create se face din secţiunea Clasele mele. -
Cum trimit o sugestie echipei Adservio?
Poți trimite sugestiile tale legate de utilizarea platformei, echipei Adservio.
Nu ai găsit ceea ce căutai?
Contactează relații clienți la numărul de telefon:
0332 10 28 28, pe email la relatiiclienti@adservio.ro sau mergi la pagina de Contact.